maandag 18 oktober 2010

dreams make the world go round

Als ik een anti-deeltje was, dan zou ik heel gelukkig zijn. Deze wereld is slecht, er is honger, er is armoede, er is overgewicht, er is pijn. In mijn wereld zou dan alles anti zijn. De wereld is goed. Iedereen heeft genoeg te eten. Iedereen heeft anti-geld, dus van wat er niet is, kan je juist heel veel kopen. Mensen kunnen op een verjaardag kiezen uit taart en anti-taart, en wanneer ze dat allebei eten, blijft er niets over, behalve de gedachte aan de lekkerheid. Alle pijn wordt anti-pijn, en hoewel alle blijdschap ook anti-blijdschap wordt, zal de balans over het geheel toch positief uitvallen.

Ruzies worden vriendschappen, conflicten worden overeenkomsten, wantrouwen wordt vertrouwen en verdriet wordt een glimlach.

Kom je ook op m'n anti-feestje?

2 opmerkingen:

  1. echte anti-humor dit :P

    oo, soms he, soms is natuurkunde echt mijn lievelingsvak :)

    enne, op jouw anti-feestje zijn wij wel nog steeds beste vrienden toch?! anders kom ik niet hor Ö

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeeeeuk!

    En-Nu-Wil-Ik-Dat-Je-Weer-Eens-Wat-Nieuws-Schrijft-Rebecca!

    xxxxxxHanne

    BeantwoordenVerwijderen